Zelfde locatie, betere service

Hoewel er een nieuwe eigenaar kwam, is er voor de klanten van Bosch Carservice in Den Dolder niet veel veranderd. “De twee monteurs en de locatie zijn hetzelfde gebleven”, zegt bedrijfsleider Jeroen Eenkhoorn. “Maar de service en kwaliteit zijn nog net iets beter!”

Sinds 1 september 2014 heeft Jaco Knoop, eigenaar van Van der Sluijs Auto’s in Driebergen, Bosch Carservice in Den Dolder overgenomen. Hij vroeg Jeroen om bedrijfsleider te worden van deze locatie. Jeroen begon lang geleden op 14-jarige leeftijd als manusje van alles in de garage in Driebergen. “Het begon met een snuffelstage voor school en ik vond het zo leuk dat ik ben gebleven. Ik maakte natuurlijk wel de mavo af, maar alle vrije uurtjes was ik op de werkplaats te vinden. Na de opleiding motorvoertuigen- en carrosserietechniek werd ik monteur bij Van der Sluijs Auto’s in Driebergen. Ik heb ook een tijd ergens anders gewerkt, maar ben blij dat Jaco mij nu de kans heeft gegeven mijn eigen garage te runnen. We kennen elkaar al lang en zijn niet alleen collega’s maar ook vrienden. Zakelijk denken wij over veel dingen hetzelfde, dat schept een vertrouwensband.”

Als kleine jongen was Jeroen al gefascineerd door snelheid en techniek. “Ik vond het prachtig iets dat kapot was te repareren en speelde veel met technisch Lego.” Dat hij monteur werd, was niet meer dan logisch. Zijn huidige werk is een combinatie van klantcontact, techniek en verkoop. “Elke dag is anders. We zijn een universeel garagebedrijf voor zowel de particuliere als de zakelijke markt. Er komen hier dus zeer diverse auto’s binnen. Bovendien staat de techniek nooit stil; we blijven de ontwikkelingen volgen en ons personeel bijscholen.”

De uitdaging zit voor Jeroen in het iedere keer weer oplossen van een technisch probleem, maar ook in het laagdrempelige contact met de klanten. “We zijn een klein bedrijf, waarbij de klant makkelijk direct contact heeft met de monteur. Daardoor worden problemen denk ik beter en sneller opgelost dan in een grote garage waar het over verschillende schijven loopt. Ik vind het ook belangrijk dat we de klant duidelijk kunnen vertellen wat het probleem is en wat de mogelijke oplossingen zijn.”

De formule van Bosch Carservice staat garant voor up-to-date kennis, geavanceerde apparatuur, uitstekend vakmanschap en de beste dienstverlening. Jeroen Eenkhoorn benadrukt dat hij met zijn team één doel wil realiseren: “De klanten een totaalservice aanbieden waarop ze kunnen vertrouwen!”

www.boschcarservicedendolder.nl